Anda suka blog ni sila *LIKE *terima kasih

Pengenalan Beautiful Bio Aura/Garam Buluh

Saya ingin berkongsi pengalaman tentang satu produk penapis air iaitu Bio Aura Hi-Tech Water System with Nano Technology dan Produk Hebat Garam Buluh(garam premium)yang diperkenalkan oleh seorang rakan. Biasanya salesman kepada jenama lain akan bawa clear folder dan bercakap saje, tapi beliau datang dengan membawa testimoni pesakit beliau dan turut membuat demo dengan menggunakan peralatan seperti penguji klorin, penguji PH dan 500ml air Bio Aura (result pada air Bio Aura adalah pH 8.2 ). Terdapat beberapa perkara yang menarik hati saya untuk memiliki set penapis air ni, iaitu:

Sebelum ini saya ada menggunakan penapis jenama,tapi fungsinya agak berlainan berbanding dengan Bio Aura Hi-Tech Water System with Nano Technology. Melihat kelebihan pada Bio Aura ni terdetik di hati saya ingin memilikinya satu di rumah.. memandang pada masa itu anak saya yg sulung mengalami masalah batuk jika dia meminum minuman sejuk... di samping itu banyak juga rakan yang mempunyai penyakit mengakui kelebihan air bio aura dan Garam Buluh ini boleh merawat pelbagai penyakit yang BAKAL anda SAKSIKAN di POST-POST BLOG saya ini..

Pesanan saya kepada rakan-rakan di luar sana GUNA dan BERTUKARLAH kepada penapis Bio Aura walaupun anda sudah pun ada penapis air jenama lain di rumah,dan BERTUKARLAH kepada GARAM BULUH PREMIUM demi untuk KESIHATAN KELUARGA ANDA!!..

Sunday 26 August 2012

Rawatan Kencing Manis... bersama testimoni

Adakah anda sedang tercari-cari 
ubat/penawar kencing manis yang mujarab
untuk merawat penyakit kencing manis anda???
Jika YA…jawapannya ada di sini.

Pak Omar menghidap penyakit kencing manis (diabetes) sejak 5 tahun yang lepas. Pada awalnya luka pada sebelah kiri sahaja. Dalam masa setahun, Pak Omar telah berusaha pelbagai cara dan ikhtiar supaya penyakitnya cepat pulih.

Pak Omar juga pernah dimasukkan ke Hospital Kulim untuk mendapatkan rawatan lanjut. Doktor telah mencadangkan supaya kaki Pak Omar dipotong.

Namum begitu dengan Kuasa Allah 
Seorang hamba Allah telah memperkenalkan Pak Omar kepada saya dan Rakan saya Amir Yii. Berdasarkan pengalaman & ilmu yang saya pelajari daripada sahabat seperjuangan saya, saya kongsikan dengan Pak Omar. Pak Omar yakin yang semua kejadian adalah ketentuan Allah SWT. Akhirnya, Pak Omar mengizinkan saya merawat beliau. Di bawah ada beberapa sedutan gambar sepanjang proses rawatan pada Pak Omar yang boleh saya kongsikan. InsyaAllah..


Keadaan kaki Pak Omar di awal pertemuan...

Pada asasnya terdapat 3 jenis gangrene iaitu gangrene basah, gangrene kering dangangrene gas. Melihatkan kaki Pak Omar tersebut, Pak Omar telah menghidap gangrene kering di mana bahagian kaki yang terkena penyakit ini telah mula mengering, mengecut dan bertukar kehitaman. Warna hitam tersebut menunjukkan sel sudah mati.

Beberapa sedutan gambar sepanjang proses rawatan pada Pak Omar yang boleh saya kongsikan. InsyaAllah..


Gambar  kiri > keadaan kaki Pak Omar selepas 30 minit rawatan dengan BIO AURA,keluar bisa,nanah,dan sel-sel yang mati mula jatuh(luruh)..
Gambar kanan>Selepas 2 bulan, Alhamdulillah, sel-sel mati telah dibuang dan isi kaki Pak Omar telah mulai merah dan segar kembali.
Gambar bawah >Akhirnya kaki Pak Omar mula menampakkan hasil apabila isi di bahagian kakinya sudah pun kering....Syukur Alhamdulillah

Believe it or NOT!!

To all readers, sekiranya ada kenalan di sekeliling anda mempunyai masalah penyakit kencing manis (diabetes), terus memperkenalkan mereka pada saya atau hubungi saya di HOTLINE saya untuk mendapatkan penerangan percuma.
                  012-5527541/019-5938733
p/s : Kos rawatan adalah mengikut kemampuan individu / berbentuk sedekah & duit tersebut akan disalurkan kepada Rumah Anak-Anak Yatim.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...