Anda suka blog ni sila *LIKE *terima kasih

Pengenalan Beautiful Bio Aura/Garam Buluh

Saya ingin berkongsi pengalaman tentang satu produk penapis air iaitu Bio Aura Hi-Tech Water System with Nano Technology dan Produk Hebat Garam Buluh(garam premium)yang diperkenalkan oleh seorang rakan. Biasanya salesman kepada jenama lain akan bawa clear folder dan bercakap saje, tapi beliau datang dengan membawa testimoni pesakit beliau dan turut membuat demo dengan menggunakan peralatan seperti penguji klorin, penguji PH dan 500ml air Bio Aura (result pada air Bio Aura adalah pH 8.2 ). Terdapat beberapa perkara yang menarik hati saya untuk memiliki set penapis air ni, iaitu:

Sebelum ini saya ada menggunakan penapis jenama,tapi fungsinya agak berlainan berbanding dengan Bio Aura Hi-Tech Water System with Nano Technology. Melihat kelebihan pada Bio Aura ni terdetik di hati saya ingin memilikinya satu di rumah.. memandang pada masa itu anak saya yg sulung mengalami masalah batuk jika dia meminum minuman sejuk... di samping itu banyak juga rakan yang mempunyai penyakit mengakui kelebihan air bio aura dan Garam Buluh ini boleh merawat pelbagai penyakit yang BAKAL anda SAKSIKAN di POST-POST BLOG saya ini..

Pesanan saya kepada rakan-rakan di luar sana GUNA dan BERTUKARLAH kepada penapis Bio Aura walaupun anda sudah pun ada penapis air jenama lain di rumah,dan BERTUKARLAH kepada GARAM BULUH PREMIUM demi untuk KESIHATAN KELUARGA ANDA!!..

Friday 21 September 2012

KELEBIHAN AIR BIO AURA

 PENGEDAR DI PERLUKAN!!!
   Hubungi saya 012-5527541

Apakah kelebihan air Bio Aura?
Mengaktifkan sel-sel, memperkuatkan sistem imunisasi;
Daya resapan yang kuat, meningkatkan fungsi metabolisme;
Kandungan oksigen yang lebih tinggi, berfungsi antibakteria;
Daya larut yang kuat, membantu memperbaiki masalah sakit jantung, otak,diabetes,asma dan saluran darah...

TESTIMONI bersama rakan bisnes saya AMIR YII
Kencing Manis (Diabetes) ~ Kak Zainab @ Penang

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...