Anda suka blog ni sila *LIKE *terima kasih

Pengenalan Beautiful Bio Aura/Garam Buluh

Saya ingin berkongsi pengalaman tentang satu produk penapis air iaitu Bio Aura Hi-Tech Water System with Nano Technology dan Produk Hebat Garam Buluh(garam premium)yang diperkenalkan oleh seorang rakan. Biasanya salesman kepada jenama lain akan bawa clear folder dan bercakap saje, tapi beliau datang dengan membawa testimoni pesakit beliau dan turut membuat demo dengan menggunakan peralatan seperti penguji klorin, penguji PH dan 500ml air Bio Aura (result pada air Bio Aura adalah pH 8.2 ). Terdapat beberapa perkara yang menarik hati saya untuk memiliki set penapis air ni, iaitu:

Sebelum ini saya ada menggunakan penapis jenama,tapi fungsinya agak berlainan berbanding dengan Bio Aura Hi-Tech Water System with Nano Technology. Melihat kelebihan pada Bio Aura ni terdetik di hati saya ingin memilikinya satu di rumah.. memandang pada masa itu anak saya yg sulung mengalami masalah batuk jika dia meminum minuman sejuk... di samping itu banyak juga rakan yang mempunyai penyakit mengakui kelebihan air bio aura dan Garam Buluh ini boleh merawat pelbagai penyakit yang BAKAL anda SAKSIKAN di POST-POST BLOG saya ini..

Pesanan saya kepada rakan-rakan di luar sana GUNA dan BERTUKARLAH kepada penapis Bio Aura walaupun anda sudah pun ada penapis air jenama lain di rumah,dan BERTUKARLAH kepada GARAM BULUH PREMIUM demi untuk KESIHATAN KELUARGA ANDA!!..

Thursday 14 June 2012

Nyahkan Toksin Dari badan Dengan Garam Buluh.

Hapuskan Toksin
Tubuh manusia berupaya menyingkirkan toksin dari badan secara semulajadi dengan bantuan organ-organ penyahtoksin (hati, kolon, buah pinggang, paru-paru, sistem limpa, kulit dan darah).


Namun, kebanyakkan diantara kita terdedah kepada toksin pada kadar yang amat tinggi dari persekitaran. Kajian menunjukkan bahawa toksin datang dari sumber keperluan harian seperti air minuman, perisa makanan, makanan yang diproses, bahan pencuci, logam berat, karbon monoksida dan rokok. Toksin yang terkumpul ini membebankan sistem nyah toksin tubuh terutama hati dan kolon kita. 

                                 


Oleh itu di syorkan agar mengambil GARAM BULUH dalam diet harian dan dalam masakan. Ini kerana GARAM BULUH mengandungi kandungan sulfur dan turpentin yang bersifat semulajadi, dapat meneutralkan toksin logam berat dengan berkesan.

Akibat Daripada Lebihan Toksin
Jika fungsi hati menjadi lemah akibat dari lebihan toksin, toksin ini akan mengalir semula dalam tubuh melalui sistem limpa dan saluran darah. Toksin ini akan terhimpun didalam sel-sel badan seperti sel lemak, tisu-tisu, darah, kolon, hati, otak. Dengan ini kita berisiko tinggi untuk mendapat penyakit.

Tanda-tanda badan terlebih toksin adalah:
  • sakit kepala
  • keletihan badan
  • kecerdasan otak berkurangan
  • emosi tidak menentu
  • sakit-sakit badan
                                                                                                    
    Kolon Bertoksin dan Sembelit


Kolon (usus besar) merupakan sistem kumbahan badan dengan ukuran panjang 5 kaki. Biasanya makanan mengambil 8-10 jam selepas dimakan untuk tiba dikolon. Bila lebihan toksin terhimpun, masa untuk transit dikolon adalah lebih panjang. Akibatnya, terjadilah sembelit, perut kembung, dan etc.

GARAM BULUH dapat menghapuskan toksin-toksin dengan segera dan berkesan untuk membersihkan darah dan badan daripada kekotoran toksin-toksin yang berbahaya.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...