Anda suka blog ni sila *LIKE *terima kasih

Pengenalan Beautiful Bio Aura/Garam Buluh

Saya ingin berkongsi pengalaman tentang satu produk penapis air iaitu Bio Aura Hi-Tech Water System with Nano Technology dan Produk Hebat Garam Buluh(garam premium)yang diperkenalkan oleh seorang rakan. Biasanya salesman kepada jenama lain akan bawa clear folder dan bercakap saje, tapi beliau datang dengan membawa testimoni pesakit beliau dan turut membuat demo dengan menggunakan peralatan seperti penguji klorin, penguji PH dan 500ml air Bio Aura (result pada air Bio Aura adalah pH 8.2 ). Terdapat beberapa perkara yang menarik hati saya untuk memiliki set penapis air ni, iaitu:

Sebelum ini saya ada menggunakan penapis jenama,tapi fungsinya agak berlainan berbanding dengan Bio Aura Hi-Tech Water System with Nano Technology. Melihat kelebihan pada Bio Aura ni terdetik di hati saya ingin memilikinya satu di rumah.. memandang pada masa itu anak saya yg sulung mengalami masalah batuk jika dia meminum minuman sejuk... di samping itu banyak juga rakan yang mempunyai penyakit mengakui kelebihan air bio aura dan Garam Buluh ini boleh merawat pelbagai penyakit yang BAKAL anda SAKSIKAN di POST-POST BLOG saya ini..

Pesanan saya kepada rakan-rakan di luar sana GUNA dan BERTUKARLAH kepada penapis Bio Aura walaupun anda sudah pun ada penapis air jenama lain di rumah,dan BERTUKARLAH kepada GARAM BULUH PREMIUM demi untuk KESIHATAN KELUARGA ANDA!!..

Wednesday 27 June 2012

Bertukar Kepada Garam Buluh Sekarang Demi Kesihatan Keluarga Anda



Setiap penyakit ada penawarnya. Apabila bertemu dengan kaedah rawatan yang betul dan sesuai serta tepat penawarnya, Insya Allah akan sembuh segala derita sakit samada jasmani mahu pun rohani. Allah s.w.t. menurunkan penyakit dan di samping penyakit itu juga disertakan penawarnya. Terpulang kepada manusia untuk mencari kaedah rawatan yang sesuai dan mengolah segala isi alam ini untuk menjadikannyapenawar bagi penyakit yang dideritai.

Garam Buluh.

Garam Buluh adalah bahan makanan yang tidak bertoksin dan tiada kesan sampingan - Prof Bebary A.Tysher, Amerika Syarikat

Garam buluh amat sesuai untuk kesihatan sejagat. Kalau kita belum kena apa² penyakit, amalkan sebagai makanan kesihatan harian. Garam buluh ini amat dicadangkan pada mereka yg mengalami sakit:

1. Kencing manis
2. Gaot
3. Resdung
4. Jerawat
5. Selsema
6. Demam
7. Batu karang
8. Buasir
9. Masalah tulang
11. Migrain
12. Lemah badan
13. Lumpuh
14. Kanser
15. Gastrik
16. Kejang otot
17. Kebas-kebas
18. Sembelit
19. Chikungunya
20. Darah tinggi
21. Kolestrol tinggi
22. Sengugut
23. Asma
24. Penyakit kulit seperti kurap, kayap, kudis buta
25. Masalah organ seperti jantung, hati, paru-paru, buah pingga
Juga sesuai untuk:
10. Rendaman kaki
11. Anti penuaan
12. Membersih darah
13. Membuang toksin

1.Garam Buluh ( Bamboo Salt ) Premier Drink. Sekotak ~40 sachets X 5g~ (3 peket rm10)

2.Garam Buluh ( Bamboo Salt ) Premium Cooking Salt Powder. ~200g~

Sayangi diri dan keluarga kita.

"Mencegah Adalah Lebih Baik Dari Mengubati "

Penting sangat ke Garam Buluh ni? Saksikan ---> http://www.youtube.com/watch?v=RRwI_mcAc24

TEMPAH SEKARANG !!!!
KAMI JUGA MEMERLUKAN PENGEDAR DI SEKITAR KULIM,SELURUH PENANG DAN KELANTAN HUBUNGI SEGERA DENGAN CARA----->

SMS  @ CALL UNTUK KETAHUI CARA PESANAN 
012-5527541 / 019-5938733


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...